اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ إِن یَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ یَخْرُصُونَ ﴿۱۱۶﴾

«اگر از بیشتر مردم روى زمین پیروى کنى [و آرا و خواسته‏هایشان را گردن نهى] تو را از راه خدا گمراه مى‏کنند؛ آنان فقط از خیال و پندار پیروى مى‏کنند، و تنها به حدس و خیال تکیه مى‏زنند.» (۱۱۶)
سوره انعام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

دیکتاتوری به سبک پلاس

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ق.ظ

یا حکیم

این مدت که نبودم در فضای مجازی در پلاس، پلاس بودم

این پلاس بودن هم چیز جالبی بود اول‌ها

دردسرهای وبلاگ داری رو نداشت و شر و ور زیاد می‌گفتیم.حرکت‌های یکهویی و دسته جمعی هم زیاد می‌کردیم. مثلاً شب قبل از روز قدس به صفحه‌های اسرائیلی‌ها حمله می‌کردیم و با خارجی‌ها بحث می‌کردیم و با مسلمونای اقصی نقاط جهان بخصوص آمریکایی بحث می‌کردیم.روزگاری داشتیم خلاصه...

این روی خوش سکه بود

پلاس چیزهای دیگری هم داشت

مثلاً جلبک داشت(می‌فهمید که حرفم رو)

جلبک‌ها اوایل موجودات جالبی بودن معصوم و تیتیش مامانی و ...

خلاصه بعدش این جلبک‌ها جالب‌تر شدند

کمپوت درست کردن و به ما می گفتن "عر زشی"

بعد غیر قابل بحث می شدن

بحث‌ها رو با هم قاطی می کردن و اصلاً یه وضعی بود

بحث منطقی جای خودش رو به فحش و فحش کاری داد و ما همچنان سعی می‌کردیم حرف خودمون رو بزنیم.

همه این‌ها اون محیط رو غیر قابل بحث کرد و دیگه جای من نبود. ساعت‌ها بحث می‌کردی و آخر دسته جمعی به اعتقاداتت توهین می کردن.

همه این‌ها تا وقتی قابل تحمل بود که متوجه دیکتاتوری پلاسی نشده بودم.

می‌دیدم که پست‌های جلبک‌های معصوم و بی گناه با 15 پلاس یا حتی کمتر توی صفحه اول میاد و گوگل به باز نشرش کمک می کنه ولی پست‌های "عر زشی" های مستبد و مزدور با 400 تا پلاس هم جایی در صفحه اول ندارد.

ضمن اینکه با محیط غیر قابل بحث اونجا اصلا نمی‌شد به نقد مشهورات  بپردازم.

Don Quixote

خلاصه من گوگل پلاس و فعالیت در محیطی گسترده‌تر رو رها کردم و به همین آلونک خودم برگشتم.

اینجا راحت‌ترم.

البته نه اینکه دنبال راحتی باشم ها

اینجا راحت‌تر می تونم حرفم رو بزنم حتی اگه تعداد خیلی کمتری حرفم رو بشنوند.

من از دیکتاتوری پلاسی خسته شده‌ام...من از دیکتاتوری پلاسی خسته شده ام...

 

 مطلب بعدی من با عنوان"افسار خرم" را شنبه مینویسم

پ.ن:اگه گفتید ربط عکس با مطلب چی بود...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۲
ایمان صفرآبادی

پلاس

دیکتاتوری

دن کیشوت

نظرات  (۷)

ربط عکس با مطلب..
اممم . نمیدونم

تاحالا پلاسو تجربه نکردم
پاسخ:
تجربه بدی نبود ولی به درد من نمیخورد
اینکه تو حریف این دنیای مجازی نمیشی
پاسخ:
یه کم بیشتر فکر کن داداش
زیاد بهت سر میزدم اما نبودی خوشحالم برگشتی
ایمان ظهور نزدیکه برو دنبال این مسائل هرچی پیدا کردی بذار تو وبت خواهش میکنم تحقیق کن
واقعا نزدیکه امادگی برای در رکاب حضرت بودن یه لحظه غفلت و نشستن نداره اما توغفلت نکن
برو کتابای معتبر درمورد علائم ظهور مطالعه خرجش یه کم مطالعست تو که دست به مطالعت خوبه
پاسخ:
البته با توجه به قواعد ظهور هم باید آماده شد چون امکان ظهور در این زمان بسار قریب است
پس پست جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ آذر ۹۱ ، ۰۰:۲۱ خانه قرآنی کودک و نوجوان عبدالله بن حسن
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم/از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم/در رکاب تو فدایی می شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله

سلام دوستان
با نام و نامی اباعبدالله حسین(ع) وبلاگی قرآنی،تربیتی با هدف تربیت فرزندانی پیرو عاشورا و منتظران ظهور،با توسل بر عبدالله بن حسن یازده ساله ایجاد کردیم.
منتظر حضور سبز،انتقادات و پیشنهاداتتون جهت پربارتر کردن وبلاگ هستیم.

یا فاطمه الزهــــــــــــــرا(س)
عــــــــــــــــــنایـت
شهــــــــــادت
شفــاعت
بازم میخوای تنبلی کنی؟
از ما گفتن بود ایمان
خداحافظ
پاسخ:
چه ربطی به تنبلی داشت؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی