اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ إِن یَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ یَخْرُصُونَ ﴿۱۱۶﴾

«اگر از بیشتر مردم روى زمین پیروى کنى [و آرا و خواسته‏هایشان را گردن نهى] تو را از راه خدا گمراه مى‏کنند؛ آنان فقط از خیال و پندار پیروى مى‏کنند، و تنها به حدس و خیال تکیه مى‏زنند.» (۱۱۶)
سوره انعام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

رادیو فنگ سوهان روح من

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۰۳ ب.ظ

یا حکیم

افراد، به چپ چپ، رادیو، فنگ ،

آتش.

بوم بابابوم بم ب بی بَ بَ بوم بم بَ بی بَ بَ بوم بم بَ بی بی بَ بو بَ بم(2) بم ...

چند وقتی است که رادیو فنگ گوش میدهم. و عبارات بالا تیتراژ رادیو فنگ بود که با آهنگ اجرا میشه.

از همون وقتی که رادیو فنگ گوش میدم و تا الان که تقریبا نیمی از 25 قسمت پخش شده اش را به رغم ف ی ل تر دانلود کردم و گوش دادم همش از گوش دادنش اذیت میشم.

نه به این خاطر که بد ساخته شده، نه. به این خاطر که از خودم متنفر میشم و همش به خودم لعنت میفرستم که فقط حرف میزنم و تنبلی را شعار خود کرده ام.

وقتی میبینم که عده ای جوان با تفرات شبه روشنفکری چپ(چپ اصلاح طلب نه ها، چپ مارکسیستی و از این جور چیزا) در حالتی که شاید همه باهاشون مشکل داشته باشن به فعالیت خودشون اینطوری ادامه میدن و برنامه های تلخ خودشون رو با بهترین شکل ارائه میکنن و تفکرات و نظرات خودشون رو انتقال میدن (و شاید هم القا میکنن) و احتمالا وقت زیادی هم صرف این کارشون میکنن، از این حرافی های خودم و دوستان بدم میآید که فقط طرفدار انقلاب عزیز اسلامی هستیم و انقلابی نیستیم. و در همین بی قیدی و بی عرضگی  های خودم است که یک ترم است یه نشریه نتونستم دربیارم.

حالم به هم میخوره. اصلا من دیگه چه طور آدمی هستم.

حالم از این حالت خودم به هم میخورد همین.

پ.ن: البته باید بگم که در همین اوضاع وقتی کسانی مثل جشنواره عماری ها پیدا میشوند آدم شاد میشه.

پ.ن2: همین الان استاد راهنمام اس ام اس داده : بی حالی تا همین الان هم هست، خودت مشکل داری!!!

پ.ن3: به میثم امیری و همه دوستان ، آقایون من نگفتم رادیوفنگ بد کار کرده یا کارشون بده ها.اصلا حرف این نیست. اتفاقا کارشون خیلی جالبه.وگرنه من چپول نیستم که نصف قسمت هاش رو بشینم گوش بدم. حرف چیز دیگه است.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۸
ایمان صفرآبادی

چپ

عمار

رادیو فنگ

نظرات  (۷)

۱۸ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۰ میثم امیری
سلام.
داری چرت‌وپرت می‌بافی مردِ ناحسابی.
اوّلاً دلیلِ عنوانِ متن را نفهمیدم. اگر واضح بود برای ما هم توضیح بده. چون متنت در این باره نبود.
دوّم؛ این که تو مشکل داری و تنبل هستی و همیشه همه جات می‌لنگد چه ربطی دارد به رادیو فنگ. و چرا باید آن‌ها سوهان روحت باشند؟ اتّفاقاً گوش بده تا یاد بگیری. انتظار هم نداشته باش که رادیو فنگ یا هر رسانه‌ی دیگری بخواهد منصف باشد یا معتدل باشد یا بی‌طرف باشد. ما چنین رسانه‌ای در دنیا نداریم و نباید هم داشته باشیم.
سوّم؛ من خودم هم یک مازوخیست و سادیست هستم بدتر از تو. چون هم دوست دارم یک بهم فحش بدهد و هم دوست دارم به تو فحش بدهم و از این کار کیف می‌کنم. ولی نمی‌دانم چرا گریه می‌کنی و مثلِ بچّه‌ها روحیّه‌ات را باختی.
به جای این جرزنی‌ها که باز گردنت را کلفت می‌کند و ران و بازویت را نازک، سعی کن یاد بگیری و حسادت نکنی. گردنت را نازک کن، آن‌جاهای کار راه‌انداز را کلفت. چون با پا و دست و این‌ها می‌شود کار کرد و کار راه انداخت. (این نازک-کلفتی گرفته شده است از به یکی از سخنرانی‌های خوبِ رحیم‌پور)
چهارم؛ این بی‌عملی که ما به آن دچار شده‌ایم خودش نشان دهنده‌ی یک وضعیّتِ پر از نقد است. و این نقد قبل از هر کس و هر چیزی به خودمان بازمی‌گردد. ولی همین نقد را تکرار کردن و همین نقد را مدام گفتن، خودش دوباره ایجاد کننده‌ی یک روحیّه‌ی به شدّت مضر است. همین توی سرِ خودمان زدن هم درست نیست. ولو این که ما بسیجی‌ها یا مذهبی یا همه‌ی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول داریم، در انفعالِ کامل باشیم، ولی نباید این بی‌عملی را فریاد بزنیم. چون فحشا خود یک گناه است و اشاعه‌ی فحشا گناه بزرگ‌تر. این که تو از وقتت استفاده نمی‌کنی و با زمان و انقلاب اسلامی و همه‌ی ارزش‌ها با بی‌عملی و درجا زدن برخورد می‌کنی و یک جورهایی زنای محصنه می‌کنی خود یک گناه است و جار زدن این زنای محصنه یک گناهِ بزرگ‌تر.
راستی ایمان، من فردا می‌آییم تهران. ولی شماره‌ات را این‌جا ندارم بهت زنگ بزنم. به گوشی‌ام یک پیام بده، تا باهات هماهنگ کنم فردا عصر برویم سینما ملّت و پذیرایی ساده را ببینیم.
قوی باش. از فنگی‌ها چیزهایی زیادی می‌شود آموخت. بی‌جهت آن‌ها را سوهانِ روحت نکن. کسی در این دنیا، حتّی هالیوود با همه‌ی دک‌وپوزش و رمانِ غرب با همه‌ی هیمنه‌اش جگر نمی‌کند سوهانِ روحِ یک تولّه‌ی خمینی باشد، چه برسد به این که آن هالیوود و رمانِ غرب فقط رادیو فنگ باشد و آن تولّه که نه آن فرزندِ خمینی ایمان فراهانی.
ببخش از این که تمجیدهایم برعکس است. مثلِ خودم است دستِ کم.
یا علی
پاسخ:
کچل جان.
اولا من به رادیو فنگ نپریدم. اگه دیده باشی نگفتم کارشون خرابه وگرنه مگه مشنگم نصف قسمت هاش رو گوش کنم و تازه تیتراژ فوق العاده اش رو حفظ کنم؟(بهترین قسمتش تیتراژشه)
دوما دارم گوش میدم و کلی ایده به من دادن تا الان.
سوما من گریه نمیکنم. مازوخیست و سادیست هم خودتی مردک. من فقط "ساندیس ایسم" هستم.
چهارما: اصلا قبول ندارم که این مثل نشر فحشا است.خداییش چه ربطی داشت این مثالت؟
پنجما: چرا همش دوست داری چیزای ساده رو با من ببینی؟ عشقانه ساده، پذیرایی ساده و....

۱۸ دی ۹۱ ، ۱۸:۴۵ میثم امیری
سلام.
اوّلاً دهانِ من باز نکن. خوب. دیگر به من نگو کچل جان. چون من اگر گچل باشم، جان نیستم.
دوّم؛ فحش‌هایی که بهت دادم حقّت بود. می‌خواهی بخواه، نمی‌خواهی باز هم بخواه.
سوّم؛ گریه کردی. اشک‌هات را من می‌دیدم. این دیگر تابلو است. راستی فکر نکن لیاقت داری نشانِ ساندیس‌ایسم بشی! ساندیس‌خورِ نظام آنی که فحش بخورد. تو کجا فحش خوردی به خاطر خمینی؟
چهارم؛ عینِ نشرِ فحشا بود. دیگر ترویجِ فحشا نکن کم‌ترتبیت. (حال آمدی نگاهِ خاکستری را؟!)
پنجم؛ زنگ می‌زنم جواب بده آقای ساده. هم فردا بیا خوابگاه حجّت را ببینی و هم با هم برویم سینما. ما را بی‌تی‌ام نگیر اخوی.
۱۹ دی ۹۱ ، ۰۰:۰۶ محمد صالحی
سلام
چرا به جانهم افتاده اید؟
دوستان آشتی کنید
من نمی دانم مثیم چرا باید این قدر باز حرف بزند ایمان که نفهم نیست حتما باید مثال ... بزنی . سرباز جان این را در سربازی به تو گفته اند که خیلی پوست کنده می حرفی یا در رمان ها نوشته اند؟
میثم جان خودنت گفتی دوست داری فحش بخوری حالا که ایمان می گوید کچل چرا ناراحت می شوی برادر؟!
سلام
راستش وقتی مطلب را خوندم زیاد برام جذاب نبود اما نظر آقای امیری توجه من را جلب کرد البته خواستم یک توصیه ای به این دوستمون داشته باشم چرا یک موضوع کوچیک را انقدر بزرگ می کنید تنبلی شایع بچه بسیجیا یا بچه مسلمونا رو یک گناه کبیره دونستن، هم اغراقه ، هم افراط. خیلی دوست دارم بدونم رشته تحصیلی شما چیه؟ که این طور سفسطه می کنید!!!!!!!!!!
رادیو فنک دیکه جیه ادرسشو بدین مام بریم کوش کنیم حالا جرا فیلتره ؟اصلا شما که ادعای انقلابی بودنت میاد جرا فیلتر میشکنی اون از کوکل بلاست اینم از این مکه اینارو جمهوری اسلامی نفیلتریده؟میکم شما بیا خودتو راحت کن این اسم طرفدار انقلاب ازخودت بردار اینقدم به اسم انقلاب و بسیج وبجه مسلمونی طفلان معصوم مردمو از راه به در نکن اینجور اون دنیای خودتم خراب نمیکنی مثل ادم بشین سر بایان نامت که حداقل تنبلیتو به حساب انقلاب وطرفداری ازون نذاری
جطوره؟ثانیا هرجیم مینویسی اول خوب درموردش توضیح بده جیه فک کردی همه مردم مث شما الافن برن فنک منک بیدا کنن
پاسخ:
انقلابی بودن چه ربطی به فیلتر داره؟
سلام
شما رو با عنوان بلاگتون لینک کردم اگه امکانش هست شما هم مارو لینک بدین.
بروزم
یاحق
سلام.
بعضی جاها هست که آدم خوشش می آد فحش بده. در حالی که دوس نداره حرف زشت بر زبان جاری کنه.
پس حواس خودمون رو داشته باشیم.
در ضمن، به قول میثم، رادیو... به این دلیل که توصیف خوبی ازش کردی، اشاعه ش میشه. خصوصاً اینکه به قول خودت القا میکنه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی