اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ إِن یَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ یَخْرُصُونَ ﴿۱۱۶﴾

«اگر از بیشتر مردم روى زمین پیروى کنى [و آرا و خواسته‏هایشان را گردن نهى] تو را از راه خدا گمراه مى‏کنند؛ آنان فقط از خیال و پندار پیروى مى‏کنند، و تنها به حدس و خیال تکیه مى‏زنند.» (۱۱۶)
سوره انعام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

عهد

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

یا حکیم

سلام

دوستان عزیز من که مخاطب این وبلاگ هستند لطف داشته و می‌آیند اینجا به شکایت اینکه چرا به روز نمیشود این وبلاگ لعنتی.

در هر حال به روز نشده و این مطلب هم که مینویسم و مستقیم مخاطبم قرارتان می‌دهم نیز نشانه به روز شدن نیست.

در این چند وقت درگیر بودم. مدتی را با انتخابات، مدتی را با حواث پس از انتخابات و مدت بیشتری را با خودم.

این را می‌نوسیم که عهد کرده باشم با خودم و شما که از این به بعد حتی اگر مطلبی نداشتم در حد ابراز وجود و با وسواس کمتر هر هفته یک مطلب بنویسم.

همین.

آغاز این عهد همین پنج شنبه است.

موضوع هم مربوط به روز قدس است. ان شاالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
ایمان صفرآبادی

نظرات  (۳)

چه متعهد؟! پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
در مهمانی بودم نشد. آخر شب(یعنی همین حالا) تعهدم را انجام دادم.
احسنت .
پاسخ:
سلام
انتخابات به این آرومی! کدوم حادثه؟
همه چی ارومه همه هم خوشحالن :/

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی