اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وبلاگ شخصی ایمان صفرآبادی فراهانی

اسفار صفر

وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ إِن یَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ یَخْرُصُونَ ﴿۱۱۶﴾

«اگر از بیشتر مردم روى زمین پیروى کنى [و آرا و خواسته‏هایشان را گردن نهى] تو را از راه خدا گمراه مى‏کنند؛ آنان فقط از خیال و پندار پیروى مى‏کنند، و تنها به حدس و خیال تکیه مى‏زنند.» (۱۱۶)
سوره انعام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

زمزمه

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

زمزمه نجف(قبل از حرکت به سمت کربلا)

الا سردار دین              امیر المومنین

ولای تو بود به قلب من نگین

سرم خاک رهت/(که هستم نوکرت)۲

به جان فاطمه/(مرانی از درت)۲

(علی حیدر مدد)۳

تو ای شاه نجف         امیر لو کشف

همه اهل سما به درگاهت به صف

بیا دستم بگیر/(دو دنیا را امیر)۲

که از هر دو جهان/(منم بر تو اسیر)۲

(علی حیدر مدد)۳

به کام جان رسد     نسیمی جان فزا

خداحافظ نجف       سلام ای کربلا

دلم راهی شده/(پیاده تا حرم)۲

به اذن و رخصت/(شه صاحب علم)۲

(امیری یا حسین

کنون که در دل است    ولای مرتضی

خوشا که جان دهم       به راه کربلا

شدم در هر نفس/(فدایی حسین

که پادشاهی است/(گدایی حسین

(امیری یا حسین)

     پ.ن:این زمزمه ای بود که در حرم حضرت امیر شب قبل از حرکت به سمت کربلا خواندیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۱
ایمان صفرآبادی

علی

نجف

کربلا

نظرات  (۶)

۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۲ مـلــــــــــــــوس
زندگی اجبار است ,مرگ انتظار است ,عشق یکبار است ,
جدایی دشوار است ,ولی یاد تو تکرار است
زیارت قبول
رسیدنت به خیر
خوبی حاجی کربلایی ایمان
پاسخ:
خوبم.فردا پس فردا یه زنگ میزنم ببینمت.
سلام سلام سلام
رسیدن بخیر...
خوش گذشت؟
امروز یادتون افتادم...گفتم آقای صفر آبادی تشریف بردن اما نمی دونم کی بر می گردن!!!به این فکر کردم که کجا هستید یعنی ؟منو دعا کردید؟از سفرتون یه مطلب بذارید....اینکه کجا رفتید...چه جوری رفتید...خلاصه با جزئیات...سخت منتظرم بخونم...یادتون نره ها...
ممنون
سلام
موزیک این وبو برید گوش بدید خواستید
به نظرم قشنگ بود
http://fanus90.blogfa.com
سلام
پس خاطرات سفر چی شد؟
من سخت منتظرم...چه طوری رفتید؟همه ی مسیر پیاده رفتید؟چقدر تو راه بودید تا برسید؟ برگشتن هم پیاده اومدید؟
پاسخ:
فعلا درگیری دیگه ای دارم.هروقت تونستم چشم.
سلام قبول باشه
میگم این نوحه علی حیدر مدد که در نجف خواندید
شما همونا هستید که با روحانی ها خواندید
پاسخ:
سلام
یادم نمیاد روحانی توی گروه  بوده باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی